NIE
Umowa podpisywana jest dopiero po pierwszej testowej lekcji, pobierana jest tylko kwota za jedną testową lekcję.

TAK
Klienci korzystający z opcji indywidualnej mogą odwołać od jednego do dwóch (w zależności od wybranej częstotliwości lekcji) spotkań w miesiącu i zrealizować ich odrobienie w przeciągu 30 dni.

NIE
Wprawdzie zajęcia się odbyły ale słuchacz ma możliwość skorzystania z materiałów przesłanych przez lektora bezpośdnio na adres mailowy lub umieszczonych w aplikacji Fiszkoteka Surf. Dodatkowo można skontaktować się z lektorem przez e-mail lub telefonicznie i skonsultować treści zrealizowanej lekcji. Można także umówić się na dyżur lektorski w szkole. Służymy pomocą w nadrobieniu zaległości.

TAK
Zgodnie z regulaminem prosimy w takiej sytuacji o SMS-a, kontakt telefoniczny lub maila i ustalimy termin odrobienia takiej lekcji jeżeli w danym miesiącu spotkanie nie było jeszcze odwoływane wcześniej.

TAK
Wnoszona opłata jest zawsze stała dla danej grupy i zmienia się tylko po konsultacji z Państwem w przypadku zmiany ilości osób w grupie. Niezależnie czy w danym miesiącu odbywa się więcej, czy też mniej lekcji (np. w przypadku świąt lub ferii) opłata powinna być wnoszona w każdym miesiącu w takiej samej wysokości. Harmonogram rat dostępny jest po zalogowaniu się w sekretariacie internetowym.

NIE
Małe spóźnienie nie powoduje skreślenie z listy kursantów, natomiast powoduje, że w danym miesiącu nie zostają naliczone ewentualne rabaty. wynikające np. z Karty Dużej Rodziny. Prosimy pamiętać, że spóźnienie powyżej 30 dni może skutkować zawieszeniem zajęć i automatycznym rozwiązaniem umowy z dalszym wszczęciem procedury windykacyjnej realizowanej przez firmę zewnętrzną.

NIE
Każdy może zaopatrzyć się w podręcznik samodzielnie, kupując u nas klienci otrzymują rabat i podręcznik dostarczany jest wprost na zajęcia. Wysokość rabatu można sprawdzić w dziale promocje.

NIE
Materiały Audio CD, MultiROM, DVD i podręczniki wykorzystywane są wyłącznie na naszych kursach, udostępnianie ich w celu kopiowania i powielania jest niezgodne z prawem. Klienci w swoich zakupionych materiałach często posiadają w podręcznikach dodatkowe CD i MultiRom do danego kursu.

TAK
Mailowe wypowiedzenie umowy jak najbardziej jest skuteczne, prosimy tylko w każdej sytuacji uzyskać potwierdzenie odebrania przez nas wiadomości. Przypominamy, że termin wypowiedzenia wynosi 30 dni.

NIE
Wszystkie nadpłaty zostają niezwłocznie zwrócone kursantowi, naliczana jest tylko ostatnia rata miesięczna podczas okresu wypowiedzenia, w którym kursant uczestniczy jeszcze w zajęciach.

TAK
Państwa dane przetwarzane są na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku – tzw. RODO. Dodatkowo formularz zgłoszeniowy umieszczony na stronie www.surf.com.pl korzysta z szyfrowanego zabezpieczenia SSL. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem – „Jak przetwarzamy i chronimy Twoje dane”

TAK
Każdy klient otrzymuje potwierdzenie ukończenia kursu. Na każdym etapie kursu opcjonalnie możemy wystawić zaświadczenie o odbywaniu kursu i danym poziomie zaawansowania. Dodatkowo w każdej chwili kursant może przystąpić u nas na miejscu do egzaminu w celu zdobycia międzynarodowego certyfikatu językowego.